7 Şubat 2010 Pazar

Yoldaki Yakışıklı


Yolda yürürken,alışveriş yaparken,televizyon izlerken herhangi bir yerde herhangi bir zamanda yeşil gözlü-kumral bir erkek ya da genel olarak yakışıklı-karizmatik bir erkek görmek en yakın arkadaşına gay olduğunu söylemene sebep oluyor bence.Şöyle ki,ben bir yerde bir yakışıklı gördüğüm zaman mutlaka bunu biri ile paylaşma ihtiyacı hissediyorum.O giderken onu süzmek,arkasından çekiştirmek,enine boyuna tartışmak istiyorum.Ee tabi,bunu yapabilmem için yanımdaki arkadaşımın da benim gay olduğumu bilmesi gerekiyor değil mi? O bilmeyince ben de söyleyemeyince çatlama noktasına geliyorum.Bir çok arkadaşım biliyor gay olduğumu ve onlara söyleme sebebim acaba kestiğim çocukları biriyle paylaşma ihtiyacı olabilir mi diye durup düşünmüyorum değil?
Öyle olmamasını dilerim:)


Whoami...

2 yorum:

kremkaramel dedi ki...

Gaylerin genel sorunu bence... At gözlüğü takmak istiyorum artık:)

__WhOaMi__ dedi ki...

At gözlüğümü ölürüm valla:P