5 Şubat 2010 Cuma

Döndü!

Döndüm...
Niye bende bilmiyorum,bir anda kendimi burda buldum yine:)Aslında bir anda değil çünkü blogumun adresini hatırlayamadım.Ne hikmetse!Düşün,düşün,düşündüm.yok!Sonra bir dostun blogundan kendimi bulabildim.
Uzun bir süre sonra tekrardan buradayım...Tekrardan bıkana kadar.Benim gibi her yeni şeye hevesli biri için çok uzun sürmeyecektir eminim.
Döndüm ve değiştim...
Neyim mi değişti? Ben de bilmiyorum.Bu soruya cevap bile veremem.Öyle hissediyorum işte.Büyük işler başarmadım,büyük işler yaşamadım ama değiştim.
Geçen dakikaların yeniliklerine açık olmam dileğiyle:)

3 yorum:

kremkaramel dedi ki...

Hoşgeldin tekrar o zaman, canın sıkılırsa bloguma uğra.

Adsız dedi ki...

her geçen gün,saat,saniye insan farkında olmadan değişiyor sonra zaman geçip arkana bakınca değiştiğini farkediyorsun hoşgeldin umarım hemen sıkılmazsın=)))

__WhOaMi__ dedi ki...

@kremkaramel.......
Hoşbulduk:) tamamdır uğrarım:)


@desperate house gay.......
Hoşbuldum umutsuz gay:P çabuk sıkılmamayı bende diliyorum:)