12 Mayıs 2009 Salı

Kafeinin Etkisi Sonucu Ortaya Çıkan Sorgu Duygusu

İçimdeki yazma dürtüsünü ortaya çıkaran ne gecenin bu saatinde?Bir şeyleri boşaltma isteğimi içimdeki,birileriyle paylaşma,iletişim kurma,anlaşma mı?Kaçan ders çalışma isteği için içilen iki fincan kahvenin getirdiği uykusuzluğun ve yatakta debelenmenin sonucu mu?Durduk yere aklımdan geçen onca soruda neyin nesi?Saçmalama durduk yere off?!Nedir bu sorgulama çabası?!Yaşadıklarını sorgula,hayatı sorgula,arkadaşlarını,aileni,okulunu,geçmişini,geleceğini sorgula…Yormaz mı bunlar adamı?Hayat geçip gidiyor işte,neyi sorgulayacaksın ki yaşa gitsin…Doğarsın,yaşarsın,ölürsün mantık bu yani.Düşünerek bunu daha karmaşık hale getirmenin mantığı ne? Hayatı daha yaşanılır kılmak için uğraşıp didinmeninde mantığı yok o zaman?!!Öyle mi?Nasıl olsa biticek mi her şey?Sahi her şeyin bir sonu var mıdır?Okulun sonu mezuniyet,aşkın sonu ayrılık,doğumun sonu ölüm…Sonsuz kelimesi niye var ki o zaman lugatımızda?!?!En çok da mutluluk için kullanırız “sonsuz” kelimesini peh..”Sonsuz mutluluk” güldüm bak şimdi kendi kendime.Bazen mutlu olursun,bazen mutsuz çoğunluklada mutsuz.Niye bu kadar takıyorum ki anlamadım bende?!?!Niye yani hayatın kontrolünü elimde tutma çabam,bu çaba için iyi-kötü her şeyi yapmam kimselere çaktırmadan,yapamayınca sinir olmalarım filan,içimde biriktirmelerim sonra.İkiyüzlülük mü bu yoksa oyunu kurallarına göre oynamak mı?Hakikaten oyun mu oynuyoruz ya?Evet evet öyle.Bir oyun var ortada oynayanlar değişiyor.Güç kimdeyse oyunu o yönetiyor.Çoğu zaman hayat olsa da oyunu kuran,insanlar da az değil hani.Hile yapan kazanır be,hile yapmak oyunun kuralı ona göre oynadınmı kontrol sende artık.Oha çözdüm olayı sanırım oynacaksın bitti.Ne gelirse önüne zarı at gitsin.İnsanların da piyonların,bazı piyonlar salaktır önden yem olarak sun.Bazıları salaktır zeki takılır öyle sanırlar ikinci aşama onlarla oynamak.Bazı zekileride,salak sanırsın en tehlikelileri onlardır işte,seni piyon yaparlar ne olduğunu anlamazsın bile.Bunları düşündüğüm için kötü mü oluyorum şimdi ben?Uygulasam olurdum belki diyorum,uygulayabileceğimi hiç sanmayarak…İki fincan kahve saçmalattı bana gecenin bir yarısı.İyi mi oldu kötü mü oldu bilmem?Sahi iyi kötü olduğuna kim karar vericek?!?!

2 yorum:

hematofobik wampir dedi ki...

şükür kavuşturana:) sorgulasakdamı yaşasak sorgulamasakdamı yaşasak:P

__WhOaMi__ dedi ki...

Zor oldu ama kavuştuk:DBende bilmiyorum bebeim nasıl olcağını,sen çözersen haber ver:D